2015. március 28., szombat

Felöltöztetett húsvéti tojások


Megvan az a pillanat, amikor böngészés közben rátalálsz valamire, és a fejedhez kapsz, hogy ezt miért nem én találtam ki? Nekem ezek a felöltöztetett húsvéti tojások pont ebbe a kategóriába esnek. Már hónapok óta elmentettem őket egy mappába, persze forrásmegjelölés nélkül, úgyhogy vadászhattam le újra a Pinterestről. Most, hogy jobban utánanéztem, kiderült, hogy letölthető minta is tartozik hozzájuk. Én most is ceruzát ragadtam, és magam rajzoltam meg a szabásmintákat,de kétségtelen, hogy gyorsabb és egyszerűbb a minták alapján dolgozni. Mindkettőt a Mr Printables oldalon találtam, ami egy zseniális lelőhely, nézzétek csak meg. Az autóhoz tartozót itt, a kúpos rucikhoz való mintát pedig itt találjátok. És ha van kedv hozzá, akkor lehet továbbfejleszteni, ahogy én is tettem. A nyuszit például itt találtam, de készítettem hozzá kis füves fészket, amibe beleülhet. Vagy a cirkuszi figurák közül a porondmester és a dizőz ruháját a már említett kép alapján készítettem, de az erőember már teljesen saját kreáció. Szóval rajta! Senki ne fogja vissza magát! Továbbfejleszteni ér!

On the road again. Persze napszemüvegben.


Mutatványosok. Porondmester, dizőz és erőember.






Szív király és királyné.


És természetesen Nyuszi, aki ül a fűben.

Jó éjt tojásék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése